۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۱۷

پیروانی بعد از شکست برابر استقلال:

فجر اسیر تجربه استقلال شد/ تیم ما به باخت عادت نمی‌کند

فجر اسیر تجربه استقلال شد/ تیم ما به باخت عادت نمی‌کند

شیراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان قبول ندارد تیمش مقابل استقلال بد بازی کرده‌، گفت: تیم فجر اسیر تجربه بازیکنان استقلال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین پیروانی چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی تیم فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنانش اسیر بی‌تجربگی خود شدند، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان فجر در این مسابقه احساسی بازی کردند و همین نوع بازی باعث از دست رفتن سه امتیاز شد.

وی تاکید کرد: فوتبال بدی را ارائه نکردیم اما باید تیم فجرسپاسی را با تیم‌های در حد خود مقایسه کرد. من به این تیم امیدوارم و به هیچ عنوان قبول ندارم که ما بد بازی کرده‌ایم بلکه تیم فجر در حد و اندازه خود بازی کرد.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه تیمش طی شش هفته اول با تیم‌های پرقدرت ایران بازی دارد، افزود: قرعه شانس برای تیم فجر اینگونه رقم خورده که طی شش هفته اول باید با تیم‌هایی بازی کنیم که رتبه اول تا ششم لیگ قبلی را به خود اختصاص داده بودند اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم فجر با چه میزان پولی بسته شده و قرار است مقابل چه تیم‌هایی بازی کند.

پیروانی ادامه داد: سال گذشته تیم استقلال با نتیجه پنج بر صفر تیم فجرسپاسی را در همین ورزشگاه شکست داده بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نتایج تیم خوب فجر در فصل قبل بخش اعظمی متعلق به ورزشگاه شهید دستغیب بود چرا که هر تیمی که در این ورزشگاه با تیم فجر رو به رو می‌شد، از قبل با نتیجه دو بر صفر عقب بود.

سرمربی تیم فجرسپاسی همچنین گفت: به طور حتم تیم ما به باخت عادت نخواهد کرد و در بازی‌های آینده شاهد نتیجه‌های مناسبی از این تیم خواهیم بود.

دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور که سه‌شنبه شب برگزار شد، با برتری 4 بر 2 شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه شد.

کد خبر 2111572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha